13:34

klockan är halv 2 och jag har redan hunnit med att äta frukost och glo på tv, städa köket, vardagsrummet, hallen och tvättstugan! dock har jag mitt egna rum kvar att städa. idag är det ingen träning heller så det är ju skönt. snart ska jag be min kära syster att färga håret på mig, men hon är väldigt seg! ikväll ska jag och emelie hitta på något tror jag. vill göra något, orkar inte sitta hemma och uggla.
är fortfarande inte säker på jackan heller... men jag tror jag behåller den pga att det nästan inte kommer in något nytt i affärerna mer. det är så dåligt! våren har precis kommit och endå är nästan alla vår jackor SLUT?! så är det varje år, skärpning!
någon mer som tycker det är dåligt, eller är det bara jag som är sent ute, år efter år?
förresten så är jag vääldigt sugen på en liten fest & en tjejkväll med, skulle sitta fejnt!
puss


Kommentarer
Postat av: victoria

det är vi två om, en fest skulle inte sitta helt fel.

2009-04-07 @ 16:14:16
URL: http://victoriaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0