första april

det känns så bra att skriva 1 april, det är verkligen vår nu. på riktigt. idag var det skola som vanligt. på spanskan hade vi muntligt prov. jag var modig och började, fick MVG sa han direkt när det var klart. så det kändes gött! slutade halv 4, jag struntade i handbollsträningen idag eftersom vi inte skulle ha någon "seriös" träning, så kan jag lika gärna vara hemma och plugga och istället träna fotboll ikväll.det är ju endå träning på fredag! fredagar är dessutom roligare eftersom vi tränar med killarna. nej nu måste jag verkligen städa rummet, så det hinner bli klart innan mamma kommer hem! och så måste jag plugga. fick lust att göra såhär idag! enjoy
dagens +
MVG på spanskan
det är vår!

dagens -
redig utskällning på fysiken...INTE BRA
prov på fredag = plugg till tusen
jag vill till stan NU men måste vänta tills påsklovet!
kisses / r.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0