måndag!

nu var det ett tag sen igen... min helg har varit bra iallafall. igår var jag och några mer tjejer med i norrköping på Östgöta Cup (handboll) med p-94/95. dock spelade vi bara 1 match på 25 minuter, sedan gick vi åka hem eftersom vi förlorade! men det var kul det lilla vi spelade!

Påsklov, äntligen! idag var jag i stan med mamma och mina systrar. köpte med mig en jacka och 2 paket hårfärg. ska färga det imorrn hade jag tänkt mig. är inte 100 på jackan, inte riktigt säker på om jag ska behålla eller lämna tillbaks. kollar in den mer noggrant imorrn! den är beige-grå, lite i färgen "mullvad" om ni fattar?
direkt när jag kom hem slängde jag ihop träningsgrejerna och cyklade ner till fotbollsträningen. vi var 12 stycken idag, rekord! ett helt lag till och med! haha.

nu ska jag kolla vad min käre syster gör, kanske blir att kolla på någon gammal disney klassiker med massvis med popcorn? ja så gör vi.


jeans - bikbok
linne & långärmad - h&m
sjal - systers
+ vita tygskor från h&m och en liten väska från monki!

puss

Kommentarer
Postat av: Sarah

söt!

2009-04-26 @ 19:47:25
URL: http://sarahstyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0