nu är jag på G igen!

har ju somsagt haft fullt upp hela veckan, men nu är jag på G igen!
ska försöka uppdatera så gott det går, dock är det inte riktigt lika mycket i skolan som förra veckan, men som det ser ut nu är de så här:

måndag; skola + fira min syster jennifer som blir 18! plugga om jag hinner.
tisdag; skola + hemkunskapsläxa tills idag. stan med mamma! plugga
onsdag; skola + ev. gudstjänst i kyrkans hus 19.00. plugga.
torsdag; skola + ev. ut och springa, fantasy bok utläst + recension inlämnad, matteläxa och spanskaprov. valborg!
fredag; ledig idag. inget bestämt!
lördag; p a r t y hos yohänna? (Y)
söndag; eu-moped utbildning hela dagen i lkpg!

det kommer säkert bli mer saker också, usch på 8an säger jag bara!
idag blir det lite plugg på hkk och spanska (?) och sen ikväll är de Wipeout!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0