090801

godmorgon bloggen. idag är det den första augusti, känns lite tråkigt faktiskt. fast det finns ju inget att göra åt de! igår var jag med moa, vi cyklade ca 3 mil. riktigt gött att röra sig igen! idag är det triathlon i gammalkil/lillsjön, och jag ska springa 4,2 km. jag har noo kondi så jag är nervös! jag gör mitt bästa, så får vi se hur det går, haha.


nu till kreta: det har varit 5 sjuukt härliga dagar i solen med min kära mor. vi har solat & badat och ätit god mat.
jag tänkte först skriva lite om varje dag men det orkas inte så ni får njuta av bilderna och gärna va lite avis, haha.

natten vi kom / första dagen

        

     

andra dagen

        
        

tredje dagen

        
     

fjärde dagen

        
        

sista dagen

     

tryck för att se större bilder.
jag har haft det bäääst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0