090802

hellu igen. jag var hos mormor & morfar förut med madde. vi pratade lite med mormor om Kreta & Turkiet. morfar låg i sängen, han mår dåligt igen. inte bra, inte bra. sedan åkte vi hem, och då bytte jag bara om och sen tog jag moppen ner till dom igen och klippte gräset, 140 kronor rikare! på väg hem lämnade jag lite kläder hos moa som var hos mig. nu ska jag duscha sen fixa iordning mig för jag och Jenna ska till mamma och äta och så. jag vill hitta på något idag för imorrn börjar ju jag jobba igen, visserligen bara 1 vecka eftersom skolan börjar om 2 veckor. så det blir inte sent för mig på skänninge marken, om jag ens ska gå. måste tänka på det! det här var ett tråkigt inlägg men det är ingen som tvingar er att läsa så, whatewaaah! (;

LASSE WINNERBÄCK kommer ju till lkpg i vinter, 10 december. jag ska dit och därmed basta! haha.
älskar hans musik, den är bäst. kom änglar, en svår och jobbig grej, kom, i stockholm, hugger i sten, kom ihåg mig, solen i ögonen, hjärter dams sista sång, ja det finns många som fastnar. love från beckää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0