090803

hej bloggen. kom hem för ca en halvtimme sen. började jobba idag igen, fast ska bara jobba 1 vecka nu. det var ganska kul idag, jag fick köra truck! och det är roligt, haha. nu ska jag fixa i rummet, sen är det fotbollsträning. ska bli rätt kul med träning igen, fast jag längtar mer till handbollsträningarna! efter träningen har jag bestämt mig för att springa. hurtigt tänkande! fast jag ska ju göra det också, det blir kanske svårare? nejdå det tror jag inte.

igår åkte jag & jenna hem från mamma efter 8, så vi var i mantorp halv 9. då släppte hon av mig på macken, och jag träffade Adam, Kalle, Viktor och Marcus. vi gick hem till Kalle och kolla på film och skrattade. fast inte mackan, han gick hem på dirren. det var kul, haha. det är alltid kul med dom grabbsen! ;)

nu måste jag hämta fotbollsskorna och benskydden, vet inte var de är, tror jag inte. nu kommer en bild på hur jag såg ut igår , fast jag hade plattat hår. puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej,tack för din röst!= )



Har du några planer för dagen då? =)

2009-08-04 @ 00:43:39
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: Pia ♥

Tack för att du röstade på mig i Josses outfit tävling :D

2009-08-04 @ 09:09:55
URL: http://piakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0