090805

5 augusti. sista sommarmånaden. nästa månad är en höstmånad. det känns inte bra, att sommaren snart är slut. det känns som om jag inte har gjort nått nu i sommar. fast det har jag. jag kommer bara inte på nått nu!

sitter här nyduschad. alla, och då menar jag verkligen ALLA är på skänninge marken. eller ne förresten, alla utom JAG. för jag är hemma i köket. nyduschad. ha-ha. det sket sig med det iår, tråkigt nog. jag får längta i 365 dagar istället. imorrn är det bara (observera bara) 364 dagar kvar! yeey!

nu ska jag göra mig nått att äta, det lutar åt te & macka. det ska jag äta i min säng i mitt rum, samtidigt som jag ska kolla på Grease, den filmen funkar alltid! den var en av mina favvo-filmer i mina yngre dagar. ( haha där lät jag som en 95 år gammal tant som sitter och pratar för sitt barnbarn! )



en glad tjej! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0