090806

helt vanlig dag. först jobb till 4 o'clock. det var rätt trevligt idag, på lunchen fick jag världens flumm och började skratta åt allting, som jag typ jämt gör. haha det var kul, gubbarna har humor ! imorrn är det fredag och den sista arbetsdagen för mig, men jag funderar på att jobba 1 dag nästa vecka också, det blir ju lite money! får se hur det blir! :)

halv 7 till 8 var det iallafall fotbollsträning, vi spelade mot p93-94, treevligt. nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli kvart i 11 (22.45) för då börjar det gamla avsnitt av BigBrother på tv400. haha det är jättekul !

förövrigt så är Lasse Winnerbäck mitt största fan just nu, love him! fast lasse har alltid varit bra, hans musik har alltid spelats i vårt feejna hus. jag älskar låtarna, fast det har jag redan sagt. jag pratade med moa & eve förut om konserten i vinter i lkpg, eve var lite på. hoppas det blir nått, skulle va kul!

nu blir det duschen med musik på högsta möjliga volym. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0