090810

detta inlägg är tillägnat åt victoria, my one and only trogna läsare! idag är det måndag och mina gratissms tog slut idag, sorgligt nog. jag och madde med hennes boyfriend + hans syster ( emma h ) åkte in till ikano förut. det var tråkigt när jag inte tog med pengar, men så äre. ikväll har vi egentligen fotbollsträning men jag mår inte helt toppen så jag känner att jag kan spara mig tills imorrn, då det är handbollsträning.

jag måste tillägga att idag är det exakt 1 vecka kvar tills skolan börjar. 9an. jag vill inte! jag vill liksom inte börja 9an ens för jag vill absolut inte sluta nian! tänk att man ska skiljas från klassen och alla kompisar och bara byta skola? nej usch säger jag. jag vet inte ens vad jag ska gå eller vad jag vill bli,  och då är ju endå natur rätt bra eftersom då kan man ju bli i princip vad som helst, men det verkar så himla jobbigt. jag vet inte, let's see.

jag sitter vid mammas nya laptop, så det finns inga bilder. nu ska jag ta och läsa i boken "En blomma i afrikas öken". för mamma ska ha datorn. jag har bara läst 32 sidor eftersom jag började igår men den är jättebra.

OBS
jag väntar fortfarande på att jag ska få låna Twilight böckerna av Victoria men hon verkar inte ha fått dem än, hoppas hon får dom snart för jag vill ha de nu faktiskt! ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: victoria

din enda trogna läsare är här :D

du får böckerna snart :)

2009-08-10 @ 22:51:17
URL: http://victoriaisabells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0