090812

idag har jag jobbat. det var inte alls lika jobbigt när man vet att det bara är 1 dag man ska jobba. man blir ju faktiskt ca 400 kronor rikare på bara 1 dag! efter jobbet skjutsade pappa mig till ikano. gick där med mamma, vi köpte lite grejs till rummet. en mysig lampa, tre ljus ( älskar ljus, ger värsta härliga stämningen! ) och en hylla. det var säkert nått mer som jag glömde, men säkert inget superintressant. juste ja, nu kom jag på bara för det. ett sovset eller vad det heter, ni vet ett sånt med örngott + påslakan. jättefint.

köpte lite välbehövligheter också, vilket resulterade i att en ögonbrynspenna, ett puder och en ansiktsmask fick följa med mig hem + en neon-orange tröja från bikbok, ni vet säkert vilken. resulterade, välbehövligheter ... haha vilka ord jag kan!


BTW: jag ska sluta ha datumrubriker i varje inlägg, jag tröttnar på det. fast jag vet ju endå aldrig vad jag ska skriva i rubrkerna annars. ointressant? ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0