ensam hemma med dåligt väder

hej svejs. idag är en lugn dag. har bara suttit här och lyssnat på musik och kollat bloggar. haha alltid kul och kolla "de stora" blondinbloggarna (dessie, paow, kissie, amanda) de snackar om varandra i var och varannat inlägg. haha!

ikväll är det träning, sista uteträningen innan vi börjar träna inne. ska bli sjukt kul att börja träna inne igen, med vax dessutom! på träningen i tisdags fick jag ju vätskebrist och blev jätte yr/illamående så idag laddar jag upp med mycket vatten! och den här tröjan, jag älskar den. jag har ju länge sagt att jag ska köpa den, men har inte riktigt haft pengar till det. men nu ska jag verkligen köpa den, det är ju nu jag har pengar!
jag funderar på att köpa en likadan fast i t-shirt modell. vet inte ifall ja isåfall ska köpa vit eller svart, men sånt märks.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0