fullt upp

fredag. sista dagen på lovet kan man nästan säga, för det är ju helg sen och helg är ju inte lov. usch. det ska inte bli kul att börja plugga som ett djur. men att träffa allt folk igen blir ju lite kul, men det är endå inte kul att gå upp tidigt och vara i skolan. neej.

nu ska jag göra en frukost / brunch och efter det ska jag fixa iordning mig för att åka till stan. i eftermiddag, 17:15, ska jag klippa mig på unique, det behövs verkligen! sist jag var där hade jag inte klippt mig på över ett år så det behövdes klippas bort mycket men det ville inte jag, så det var fortfarande lite slitet efter de hade klippt. så då sa hon att jag var tvungen att klippa mig igen ungefär vid januari 09. men nu är det augusti 09 och jag har inte klippt mig än! ;)
men idag ska jag klippa bort det slitna, för det är så himla fult i topparna. och så måste jag börja använa värmeskyddande medel när jag fixar håret!

det är fotbollsmatch ikväll, hemmamatch. den börjar 18.00 så jag måste skynda hem så jag hinner spela kanske slutet av första, och andra halvlek. vi ska spela mot BK Zeros. hoppas på det bästa!




långt, men otroligt slitet !

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0