it's so good til it goes bad

vaknade runt kvart i sju och var jättetrött. eftersom jag var sjuukt trött så orkade jag inte fixa mig jättemycket så jag tog bara på mig jeans och en t-shirt till skolkortet idag. men jag tycker inte att det är så märkvärdigt med skolfoto längre, endå inegn som bryr sig om vaed man har på sig på fotot. dagen rullade på som vanligt, men min moa gick efter lunch så då blev det ju såklart tråkigare men så är det.

nu ska jag städa rummet för det ligger kläder överallt, så det är kvällens planer. såklart med musiken i högsta hugg! och sen ska jag kolla igenom spanskan, vi har "prov" imorrn. det är typ ett test säger Göran men det är ju ett prov egentligen så ahha, skitsamma.

imorrn ska josse ta med O.C säsong 2 till mig, hon glömde den idag. det är bääääst!

annars så är det lugnt än så länge i skolan, eller ganska iallafall. handbollen är i full gång och jag börjar bli övertränad, har inte sovit ut på snart 3 veckor. inte bra. men man vill ju inte missa en träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0