ny design

hejsan. har fixat en ny design, blev det bra? jag är rätt nöjd. den blev rätt mörk men det skiter jag i just nu.
har inte skrivit typ nått här i veckan men jag har haft fullt upp med handboll. tänkte skriva en liten...ja nått, om veckan. here it comes!
måndag - skola och handbollsträning
tisdag - skola och handbollsträning
onsdag - skola och fotbollsträning
torsdag - skola och handbollsträning
fredag - skola +och sedan ute med folk´

ganska enformigt va? haha men I love it. handbollen alltså. skolan är helt okej faktiskt. rasterna är roliga med min fina moa, har nog aldrig skrattat så här mycket på 1 vecka. lektionerna är faktiskt också rätt roliga, så jag ska inte klaga. och jag ska inte heller skriva en uppsats om skolan här och nu så nog om det.

idag har jag tränat i 4 timmar. joobbigt och svettigt men K U L !
klockan 9-12 med damlaget och sedan 12-13 med mitt häärliga lag, f-94/95.
så ikväll tror jag att det blir lugnt eftersom jag är ganska utmattad efter all träning. lite ont i huvet har jag också.
min tröja har kommit också! den är helt peerfa! jag ochsystern min ska ha filmkväll, OC faktiskt. PUSS


Handball.
Learn it. Play it. Love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0