sista dagen

hellu bloggen, förlåt för den kassa uppdateringen. i fredags i stan köpte jag mig två linnen, en t-shirt, en kjol och ett puder. det behövs och det är billigt. 300 faktiskt. matchen på kvällen gick bra, 1-0 vann vi med. håret blev också bra, kanoners!
nu ska jag packa ihop mitt pick&pack och sen åka till beste far. imorrn börjar skolan och jag vill bara dööö. usch för skola säger jag! ikväll ska jag nog köpa I <3 Handboll tröjan också, från internet.

bilder kommer någondag, det här blev bara ett random inlägg eftersom det var några dagar sen.  Moa fyller idag också, puss på henne. <3

Kommentarer
Postat av: victoria

alla älskar komentarer :D right ? :D

2009-08-17 @ 18:00:29
URL: http://victoriaisabells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0