tredje gången gillt !

hemma igen från matchen. MAI vann med 2-0 och min bästa fotbollsbrud emelie gjorde 1 av målen. skitsnyggt.
och det var svinkallt ute, usch det börjar verkligen bli höst nu. sommaren är över nu alltså. lite sorgligt men faktiskt endå rätt skönt. det komer ju en till nästa år! hoppas jag...
nu spelas use somebody - kings of leon på datorn och det gillas! den ligger säkert på sin plats på spotifylistan.


nu blir det O.C resten av kvällen. och imorrn är det sovmorgon eftersom vi börjar 10 på Mandarin! alltså går jag upp runt halv 10, göddigt. handbollsträning imorrn ocksåå, det gillas till tusen.
med detta avslutar jag mitt T R E D J E inlägg för söndagen. hoppas ni haft en lika bra dag som jag idag!

godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0