you don't know

godmorgon. igår gick jag ut på kvällen sen iallafall, haha. så brukar det bli. det var mycket folk ute, så det var trevligt.

nu har jag legat och kollat på två O.C avsnitt, det är ruskigt bra. snart ska jag gå upp och äta frukost/lunch sedan packa. ska spela match mot Wreta Kloster, hoppas på vinst! efter matchen åker jag hem till min käre mor.

egentligen skulle jag kolla på "Sommaren med Göran" på bio ikväll men jag hinner inte det, lite tråkigt. men det får göras nån annan gång. nu är det musik som gäller, det är det bästa som finns. hur skulle det egentligen vara utan musik?

förresten, just nu lyssnas det mest på Milow - You don't know.
R U S K I G T  B R A ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0