21 februari

oj vad det blev sent igår.
josse och jag va själva nästan hela kvällen igår. mesta delen av tiden frös vi, och skrattade. jag hade conversen och dubbla strumpor, fast det var 10 minus. usch på de alltså! missade kvart i ett tåget, så tog kvart i två hem. <3

idag väckte mamma mig ungefär kvart över 11, hon hade gjort frukost till oss, så vi åt och sedan la jag mig igen, men jag kan inte somna om, så jag satte på datorn istället. as usual.
dagens planer är att va med moa när hon kommer hem från sälen i eftermiddag :) gud va jag har saknat henne!

pössss / r.


GRATTIS EMMA! <3

Kommentarer
Postat av: emma

TACK BECKA!<3:)

2009-02-21 @ 12:56:44
Postat av: rebecka

varsegod snygging <3 :D

2009-02-21 @ 12:58:11
URL: http://rebeckaamelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0