äntlitgen helg!

äntligen slut med skolveckan och start på en efterlängtad helg!
började med 1 och en halv timmes SO. fick reda på geografiprovet - jag fick VG!
sen hade vi håltimma, och sen spanska.
sen lunch, och sen bild och fysik, roligt var det på fysiken, inte specillt seriöst :)
efter skolan följde jag med pappa och handlade, och hämtade 4 handbollar tills östgötaträningen imorgon, riktigt pepp är jag! 9-16 är det, så det håller på hela dagen. wish me good luck
sedan åkte han & jag till malmslätt; jenna spelade match. dock förlorade dom "/
nu ska jag & syster kolla på någon film, hoppas på en gammal disneyklassiker. och så ska vi äta piggelin
läsa min s o l o ska jag också göra, hihi.

vita tygskor - h&m
jeans - bikbok
vitt linne - gina tricot
randig tröja - systers

puss / r.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0