måndag

då var det igång igen då! somnade inte förräns halv 1 igår, så det blev mjukis, orkade inte fixa mig!
veckan började med gympa. vi hade killerboll och kinesiska muren, det var rätt kul och mitt lag vann (Y). Dagen rullade på med fysik, svenska, engelska och matte.
det var faktiskt kul i skolan idag, fysik med klassens coola killar (Y) :D

egentligen skulle jag gå hem och plugga hkk som är tills imorrn, men vem orkar?! så jag åt lite och kollade på björn gustafsson - ett mästerverk. haha, ja jävlar va jag skrattade!
nu har jag hunnit med att sitta här i allafall 1 timme, och klockan är halv 8, exakt.
resten av kvällen kommer jag nog sitta med näsan i hkk-boken och f ö r s ö k a lära mig allt och lite till om proteiner, jag känner att jag verkligen kämpar för att få ett VG. inte.

match på onsdag hemma i klämman, halv 6. mot malmslätt. v i  ä r  p e p p a d e ! om vi är.
så kom gärna ner och kolla lite, aldrig fel :)

pussen / r.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0