pancakes

nu är jag här igen, datanörd som jag är! (H)
idag åkte jag ju somsagt till mormor och det var kul faktiskt, haha! vi åt pannkakor och bakade, eller ja hon bakade, och så pratade vi lite.
gick direkt till träningen också, 7 eller 8 var vi, men det var endå roligt, fast det kan ju inte bli jätteroligt utan min moa! vi spelade fotbollsvolleyboll (?), spelade minihandboll, 4 mot 4  och lite sånt :)
gick hem till mormor igen efter, fy så kallt det är! vi kollade lite på GE-galan med henne, sen skjutsade hon hem mig till storstan (naat). detta var den första dagen på lovet som jag gör något överhuvetaget, jag bara sitter och glor, tråkigt!
imorgon är det torsdag och jag har fortfarande inte tagit tag i svenskan! de är så jävla tråkigt, men skönt när de är klart. varför skulle jag få komplettering för?!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0