sista februari

dagen började med att gå upp klockan 7, åt frukost och fixade mig lite. sen åkte eve jag moa och johanna in till kungsbergshallen på östögtaträning. förmiddagen gick bra för mig, men eftermiddagen va inte speciellt bra "/ det slutade klockan 4, så nu får man hoppas bara på att dom tar med en till nästa träning bara! :)

när jag kom hem duschade jag sen la jag mig och sov i 1 timme. gick ner och då skulle vi äta, åt lax med pressad potatis och nån röra med räkor, m u m s . pappa är bäst på att laga mat!

nu har jag precis kommit hem från moa. vi kollade lite på melodifestivalen, och gick upp till macken och köpte lite flöt, sen kollade vi på kung fu panda, men den var seg så jag gick hem.

nu ska jag väl ligga här lite och kolla bloggar, sen sova.

puss / r.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0