sportlov

godmorgon bloggen!
jag vaknade tidigt imorse, runt 9. så jag läste lite i boken, typ 45 sidor, eller ja lite och lite. det går fasiken inte sluta att läsa! sen lyssnade jag lite på musk och läste igen, så jag åt inte frukost förrän 11 endå :)
satte på datorn, och fick se en jättefin header på min blogg! TACK VICTORIA! precis så jag ville ha den :)
synd bara att jag är så trög och inte fattar själv hur man gör?!

Senare idag ska jag iallfall in till mantorp och träffa filip, och sen kanske även philip och alexander, får se? :)
äntligen ska jag göra ngt, inga hemma så har typ bara tråkat!
Mamma och jag ska beställa hem 2 par skor också, så jag är säker på att dom inte är slut, för jag vill verkligen ha dom! :)
pösssss / r.


Kommentarer
Postat av: victoria

ingen fara, kul att du tyckte om den :)

2009-02-17 @ 23:57:11
URL: http://victoriaisabell.blogg.se/
Postat av: rebecka

aah, tack! <3 :)

2009-02-21 @ 13:26:36
URL: http://rebeckaamelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0