superhuman

det blev visst inget plugg eller tidigt sovande...
istället försökte jag fixa en ny header men det ville inte bli bra! jag får väl anlita vickan som min , vad heter det ? juste, designer! haha.
sökte på chris brown på spotify, så det kom upp en massa låtar, så han har jag lyssnat på i ett par timmar.
chris brown - superhuman
james morrison - broken strings
dom låtarna är ständigt i min hjärna, så sjukt bra är dom!
ligger och tänker gör jag också..."tänk om... undra varför..." kommer upp. jag tänker nog ovanligt mycket. om någong frågar mig något eler säger något så utvecklar jag det och kan tänka på det jätte länge, glömmer bort att svara!
men man ska inte tänka eller drömma sig bort för mycket. det bästa är att inte ha några drömmar, för då blir man inte besviken när man inser att man inte kan uppfylla dem.
jag tänker för mycket på honom. hihi


puss och godnatt alla söta!   / r.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0