the trend is high heels

sov ut idag, sista dagen på lovet.
åt frukost och sedan duschade jag, gud så skönt det var.
jag måste färga håret igen, men jag vill inte ha så mörkt jag har nu, funderar på att bli iallfall lite ljusare, nu till våren.

idag har jag tänkt att göra svenskan, och sedan kolla på alla AA-avsnitt jag har missat. jag fattar inte varför dom inte kan vara på söndagar, för då gör man ju endå aldrig något? och så ska jag åka till pappa, såklart.
läsa i min bok ska jag också göra, Om jag inte hade sett honom. den är rätt bra.

förresten, förutom allt jag vill ha tills i vår, så vill jag ha s v a r t a pumps. shit så snyggt det är till ett par stuprörs-jeans! fast inte så höga kanske, jag måste ju kunna gå i dom, och det är ju inte det allra lättaste kanske? 5 cm räcker nog för mig :) varför kan jag inte bara få vinna 100 000 kronor?!  hur svårt ska det va egentligen?

nej nu ska jag börja lite smått med svenskan, wish me good luck!

puss / r.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0