tisdag, tuesday, martes.

sitter och lyssnar på musik, just nu hold on be strong. sjukt bra är den!
idag är det tisdag, fet-tisdagen, fett-tisdagen eller fettis-dagen, själv säger jag fettis-dagen, har alltid trott att det heter det men det gjorde det tydligen INTE! dagen började iallafall med hemkunskap, då vi bakade just semlor, riktigt gott och roligt! sen var det idrott, fys. sista lektionen var EA, eller klassföreståndartid. gjorde lite matte då bara.
sen hem och dampa som fan! haha as flumm hade jag, så jag satte en sån där liten "bjällra" runt halsen och gick omkring med, HAHA!

nu ringde moa och sa att jag skulle komma till henne, vi ska gå tsm till träningen :) haha det blir kul!
träning klockan sju till åtta, sen hem och plugga lite på engelskan och sedan sängen.


pussss / rebeckaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0