hej

helt vanlig dag idag, SO, matte, spanska, svenska, fysik och syslöjd. på syslöjden gjorde jag klart min lovikka vante! fast jag har ju ioförsig en kvar, men endå halva är ju gjort :)
efter skolan gick vi direkt ner till klämman, hade samling kvart i 4, matchen började halv sex.
vi åt där, köttfärsås och pasta , och sen värmde vi upp och så :)
spelade mot malmslätt, vi spelade as bra! vann med 23-15! så jävla gött det var! om det var.
nu har jag precis ätit, ska kolla på andraavenyn nu och plugga lite på engelskan. sen somnar jag nog, är helt slut!

spetströja - ginatricot
svart linne - gina tricot
jeans - gina tricot
hade inte skorna !

bara ginatricot idag haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0