going shopping

det blev visst en shopping dag idag.
vaknade, åt frukost och fixade mig lite snabbt, sen åkte jag, mamma och syster till linköping. jenna skulle till körskolan medans mamma och jag gick på stan, hittade lite fina vårsaker som fick följa med mig hem. alltid lika kul! :)
kommer bilder på det också, lite snyggt upplagda sisådär ;)
Vi åt på burger king lite snabbt, sen åkte vi hemåt. fast mamma släppte av oss vid mantorp station, jag skulle till emelie och jenna till hennes kompis.  egentligen skulle jag åkt ner till klämman och träffat alle, men eftersom emelie inte "fick" gå ut så kollade vi på film, hipp hipp hora, och flötade :)
Nu sitter jag här hemma och skriver, och hon håller på med håret, haha. Hon ska snart till hennes pojkvän.
de blir en lugn kväll för mig, ska nog kolla lite på svenskan också, har inget bättre för mig, haha.

pussss / r.

                vita tygskor H&M, foundation Maybelline, foundation svampar och deo Lindex, rouge H&M, tunika GinaTricot.                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0