090706

hej igen
har inte skrivit nåt här på ca 1 vecka. har inte haft nån lust och så var jag så trött på bloggen. nu har jag gjort om den och fixat i typ 2 timar men det är bara nått jag har nu ett tag tills jag vet hur jag vill ha den. om jag har tur kanske nån kan fixa den åt mig :)

idag var jag i nkpg och skulle köpa tändningslås till moppen eftersom den har blivit stulen och alltså är trasig nu, den är hemma. men vi köpte aldrig nått, vi ska ta ut det andra, trasiga först. istället köpte jag ett par jeans som jag har letat efter i min storlek. jag letade eftet 26/34 för 25 var för litet i lkpg men i nkpg var 25 lagom, konstigt. men det är iaf bra att jag har jeansen nu. de är så snygga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0