090713

grattis lisa, 15!
idag är en bra dag har jag bestämt. jag gick upp ganska tidigt (9.20) och åt frukost. sedan tog jag en löprunda på ca 2,5 km. efter det styrka. riktigt bra av mig tycker jag! nu ska jag städa rummet + fixa iordning i garderoben. känner att det är dags nu, att rensa bort allt jag inte använder. jag fick lite inspiration av dig, victoria!
så det ska jag göra idag, och sen kanske klippa gräset också när jag endå är i farten!
måste bara tillägga att jag är hela beroende av Michael Jackson, hans musik är ju bääst! att jag inte lyssnat lika mycket på honom tidigare? tacka gud för honom och spotify!


slänger in en bild nu, direkt efter löpning! eeeuw.

Kommentarer
Postat av: victoria

haha (A) glad att hjälpa till ;)

2009-07-14 @ 01:36:33
URL: http://victoriaisabells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0