090719

hej bloggen. jag har inte uppdaterat för att jag har haft annat för mig. fast jag kommer inte ens ihåg vad. jag har väl helt enkelt inte haft lust! jag vill tacka victoria, hon har gjort om designen nu på min blogg. den är jättefin! hon är bäst alltså. hennes blogg heter victoriaisabells.blogg.se och den är riktigt bra, den rekommenderas!
igår var det poolparty hemma hos emma, det var riktigt najs. träffa mycket trevligt folk också! ett plus.
så tack emma för kvällen! <3

min morbror med familj har ju somsagt varit i stugan, och idag kom dom tillbaks till mormor&morfar. vi åt och umgicks, sen skjutsade vi dem till stationen i mjölby. mamma & jag kanske ska åka dit ner och hälsa på dom, hoppas verkligen det! här är 2 bilder på Amanda, hon är drygt 3 år och världens gulligaste tjej!

   

puss

Kommentarer
Postat av: Julia

fin blogg rebecka! :)

2009-07-19 @ 22:16:24
URL: http://juliajohansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0