090722

hej bloggen. sorry för den kassa uppdateringen men jag har haft fullt upp! igår på dagen bokade mamma&jag resa till Chania på Kreta! åker lördag-torsdag & det ska bli såå sjuukt skönt! så efter det åkte vi till lkpg & köpte resväska och sen in till stan och växlade pengar. sen träffade jag David, vi åkte hem till han och kollade på film o så, mysigt. sen hem vid 11. <3

idag så var jag&mamma och handlade lite behövligheter inför Kreta och sen köpte vi en bikini till mig! sedan satte vi oss på Café Gusto med L-L, mammas kompis. pratade&så, sen jäktade vi vidare till mormor&morfar för jag skulle klippa gräset i värmen, men de skulle till lkpg sjukhuset akut, morfar har vätska i lungorna :/ så vi åkte och hämtade upp moa och sedan for vi till mjölby och till skogssjön! det jobbiga var att det blev molnigt när vi kom dit, så vi var inte kvar länge utan åkte hem igen:) hemma åt vi god mat, sedan ner till minigolfbanan med mamma, moa + L-L. efteråt gick moa&jag hemåt, och då fick vi för oss att åka in till lkpg och gå på utebion, så det gjorde vi!

nu är jag hemma från lkpg, själv hemma. vi träffade David där också. filmen hette typ O Brother, where art thou eller nått i den stilen. nu vet ni vad jag har gjort och nu ska jag lägga in lite bilder. det låter jääätte jäktigt men det har inte varit det. allt är ihopskrivet men det får ni leva med!



det funkar inte att lägga in bilder, min mobil är glapp eller nått sånt skit!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0