090723

hej bloggen. sitter och lyssnar på musik just nu på spotify som jag just fixat. Yohanna - is it true . otroligt bra är den! idag har jag varit i stan med moa & emelie. jag fick med mig 2 björnborg trosor och en svart bikiniunderdel hem, behövs nu inför the trip! sedan satte vi oss på mcd, träffade David och Andreas. efter det följde de oss till stationen.

eftet lkpg åkte jag hem och handlade och lagade mat med pappa. sen topg jag cykeln till moa, vi skulle kolla på Yrrol på VHS hos henne, min film. men hennes VHS var knasig så vi åkte hem till mig igen. grejen var att hon hade spolat min Yrrol-film i henns VHS så den hade gått sönder efter typ halva filmen. min Yrrol ! jag ska begrava den... så istället kollade vi på Lejonkungen 2 med popcorn som sällskap. treevligt!

nu är mobilen ikopplad, så här kommer bilder ifrån måndags i pilkällan med mina bästa tjejer!

        

     

nu är klockan mycket, godnatt säger jag.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0