090724

hej kära blogg. idag vaknade jag runt halv 12 om jag inte finns fel. gick upp och åt och packade ihop lite grejer. kvart i 2 tog jag tåget till mamma, och nu sitter jag här. jag är i full färd med att packa! det är så himla kul o packa tills man ska utomlands! haha, de flesta hatar att packa, men inte jag. för jag älskar det.
ikväll är det fest hos johanna den snygga som gäller! fast det blir lugna puckar för mig eftersom jag ska upp och springa imorn innan vi drar! gud va skönt det ska bli alltså. jag ska slänga upp lite bilder på allt pick & pack, och senare kommer en bild på kvällens outfit! måste tillägga att jag hatar ordet outfit, det låter så otroligt töntigt! men jag skriver och använder det endå, vad ska man annars skriva? lite fränt är det ju endå, outfit liksom... ha-ha onödig text.



        
de här har jag inte glömt iallafall - det blir lite jobbigt annars ;)
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0