090613

har kollat klart på em-kvalet. Sverige vs. Polen
slutresultat: 32 lika.
rätt bra match.
jag skulle ju egentligen ut och springa nu efter matchen, men jag bara kollar ut och tänker. NÄÄÄ. det känns inte så lockande, faktiskt inte. jag skiter i att springa, det faller inte in i min smak. även fast det skulle vara rätt bra och göra det, vi har tester på träningen på tisdag och jag bara känner hur jag inte vill att det ska bli tisdag. jag kommer dööööö. snacka om en jobbig död.

om hela sommarlovet ska vara så här tråkigt så kommer det inte va kul. snälla snälla solen, kom fram tills min födelsedag. bara 8 dagar nu. sen sitter jag på en moppe. utan fungerande blinkers = ingen vänstersväng. haha dax att åka till verkstan.
nu ska jag göra nytta, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0