090620

godmorgon bloggen!
klockan är 10:51 och familjen Kvist är i full gång med att städa huset. madde hade ju somsagt fest här igår, så när jag kom hem såg det bokstavligen talat ut som en b o m b hade slagit ner överallt! mat på golvet, sönderslagna glas, knäckebröd på halva altanen, kletiga bord efter alkohol med mera! hela huset sov när jag kom hem vid kvart över 9. jag står inte ut med den röran så jag började plocka iordning och nu är det snart klart! måste ju vara fint tills imorrn!
15 år 15 år 15 år!

gårdagen då, den spenderades ju hos alexander. det var kul , roligare än vad jag trodde att det skulle bli! vi var väl ungefär 25 pers, trevligt trevligt. ingen sömn blev det heller, så nu är jag skapligt trött! hungrig också! hos han fick man minsann inget att äta, så jag har inte ätit sen klockan 5 igår, och då åt jag bara 2 tunnbrödsrullar.
usch vad jag känner mig äcklig, måste fan duscha också.
jag funderar fan på att gå ut och springa, alltså att börja redan idag med sommarträningen, för att springa bort illamåendet, tröttheten och allt!
vi hörs bloggen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0