090621

det har varit en bra dag idag! jag moa och eve åkte till öjebro och dom badade. tog ju moppen, haha! sen vid halv 3 åt familjen och mormor&morfar fika och öppnade presenter. jag fick pengar, underkläder och sen ska jag få välja smycke/klocka av mamma! och så fick jag ju moppen.
18.00 var det match, 2-1 förlorade vi med, de gjorde mål i slutet av andra, så det var jävligt surt.
efter matchen, vid 9 ungefär, åkte jag moa och linda till alex och lämnade hans byxor, moppe igen haha! sen åkte vi hem, och nu sitter jag här. måste snart sova, börjar jobba imorrn! arbetstiden är 7.00 till 16.00
alltså är hela dagen borta, och det ska ju bli fint väder nu!
faan. men jag gör det för pengarna!
när det är tråkigt tänker jag: pengar pengar pengar!
haha hoppas det hjälper!
så jag kommer inte uppdatera så flitigt pga det.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0