090623

ja, jag vet att det inte blev någon uppdatering igår. egentligen har jag ingen lust att skriva nu heller, men plötsligt fick jag en kick. så nu jävlar ska jag skriva och ni ska läsa så ögonen rinner!

igår jobbade jag, från 7 till 16. det var bland det tråkigaste jag har gjort om man får säga så. de sakerna jag gjorde under den 9 timmars långa arbetsdagen tog väl ca 3 timmar. de resterande timmarna satt jag och kladdade på ett papper framför en frestande dator som dock var avstängd, och så fikade jag. eller fika är nog inte det rätta ordet, de andra drack kaffe och jag drack vatten-oboy. ni vet varmt vatten och sen pulver kakao typ. det är ganska gott, fast jag är helrre och badar. jag vet att jag låter väldigt negativ nu, men jag är faktiskt glad över att överhuvudtaget ha ett sommarjobb. jag får faktist 480 kronor per dag! den ni.
när jag kom hem var jag med grabbarna, vid 10 ungefär kom vi på att vi ville bada så vi badade hos kalle. det var kallt. jag ångrade att jag badade direkt efter, men va fan, lite spänning i tillvaron är bara ett plus! hihi
innan vi badade gjorde vi inte så mkt, jag körde lite på larssas moppe, en cross-moppe. han var hypernervös men jag klarade det galant. han visste inte att jag har skills på det!
jag var även lite med moa och evelina, men jag kommer faktiskt inte ihåg så mycket av det. jag vet det låter som om jag är helt stööörd men jag har no memory!

idag då. ja idag  var jag ledig pga att min fader fyller hela 50 bast today! grattis till han, världens bästa.
jag och systrarna Kvist skulle ju vara hemma och hjälpa till med disk m.m men jag drog till kalle med moa och linda och badade. där va några grabbs. vi badade lite sen drog vi till lillsjön istället. mycket roligare! det var jag, moa, linda, philip, filip, larssa, adam ståhlis, mackan, danne, alle och sam. det är riktigt kul med dom! vi kom hem runt 7, jag skjutsade hem sam, sen åkte jag hem. då var det ganska mycket folk här så jag stog och diskade på högvarv så att det inte skulle bli tomt på glas och bestick och sånt. sen gjorde jag inte mycket, satte mig här i mitt rum med systerns laptop och kollade igenom alla inlagda bilder på bdb, och såklart kissies.se och victoriaisabells.blogg.se , mina favoriter!
nu kom jag på att tänka på att om jag skulle råka radera allt det här. jag skulle bli så oerhört arg, jag skulle fan börja tjuta och dampa lite. vet inte varför jag skulle börja tjuta, det är väl liksom inte så himla intressant text. men det är att jag har suttit och skrivit här i typ en kvart nu. därför kopierar jag den ifallatt! hihi

nu rinner era ögon hoppas jag, det skulle mina göra iallafall. rena romanen det här!

                                                                                           jag idag
                                                                                    

shorts - H&M
linne - gina
Jeanströja - Monki
armband - mammas som jag köpt till henne och som jag använder, hihi


ni kan gärna kommentera när ni läst klart hela inlägget, så vet jag hur många det är som orkar det! puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0