090629

jag har inte uppdaterat pga helgen. eftersom jag jobbar i veckorna vill jag ju va med kompisar o va ute o sola&bada så mkt som möjligt så därför har jag inte tid till att uppdatera. och så äre ju bra väder så ja orkar inte sitta inne. men iallafall så var jag på ikano idag med pappa. köpte mig ett par mörkbruna bikinitrosor med knyte i sidorna. har en överdel som passar till mörkbruna trosor så jag var tvungen att köpa ett par för de trosorna jag har nu passade inte alls haha!
efter ikano när jag kom hem sprang jag + styrka. det behövs! nu ska jag plocka iordning lite i rummet, käka, tv kanske och sen sängen! imorrn upp igen halv 6! fyfan.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0