090630

sista juni.

idag är jag trött. saknar alla kompisar. vill inte jobba mer. vill träffa moa. iallafall prata med henne. jag vill vara o bada och umgås med kompisarna på dagarna och inte jobba. det känns som om sommaren är slut. jag vet låter helt konstigt men det känns så. tur att det inte är sant iaf!

de här med michael jackson. jag var inte nått jättestort fan av honom, jag tyckte mer att han såg läskig ut. men hans musik är ju så otroligt bra. synd att han blir känd igen när han dör. att han var tvungen att dö för att få den uppmärksamhet han förtjänade. det finns ingen artist som kan jämföras med honom. ingen.


Kommentarer
Postat av: Adam Ståhlberg

helt rätt!:O han borde fått mer uppmärksamhet när han levde! han skulle ju precis ut på en sista turné

2009-07-02 @ 19:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0