19 juni - midsommar

glad midsommar alla!
har vart lite struligt med vad jag ska göra idag men nu är det bestämt tror jag! moa och jag ska ta oss till alexander, där är filip med, vet inte vilka mer, men det blir nog trevligt får vi hoppas. kanske tar oss tillbaka till mantorp sen igen, och träffar folk här! (observera tar oss till, vi vet inte hur än!)
hoppas vädret spricker upp. det känns som det var väldigt många år sedan det var sommarhetta på midsommarafton!? alltid ska det vara moln som regnar på oss. hoppas det spricker upp till kvällen iallafall!
min syster madde ska ha fest här, dom kommer börja ramla in här vid 3hugget, så jag ska väl kanske ta och fråga henne om hon behöver hjälp, jag är ju trots allt hennes lillasyster :)

nu är det bara 2 dagar kvar tills min 15års dag. jag lääääängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0