gråa tråkiga lördag :)

sitter hemma hos pappa nu. kom hit för ett par timmar sen, då städade jag iordning köket, systern min har haft fest igår och det var minst 30-40 flaskor/burkar i köket! alltud kul att hjälpa till en bakis syster... ;)
lyssnar på milow på spotify nu, han är så bra!
ayo technology - milow
you don't know (acoustic version)  - milow
dessa är riktigt bra!

ikväll tror jag att det blir lugnt, men jag vet inte. vill inte bara sitta hemma, sugen på att göra något. problemet är vem/vilka jag ska vara med och vad vi ska göra! vädret är ju fortfarande piss.
jag som funderade på att gå ut och ta en löparrunda, men det är lite för kallt för det nu!



milow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0