tolv:fyrtiofem

godmorgon!
idag blir en lugn dag. ligger i soffan och halvkollar på the hills. har aldrig tittat på det innan men det är riktigt bra!
mår fortfarande inte helt bra. jag skulle nog inte varit med på fotbollsmatchen igår, som vi vann. jag tar det lugnt idag så jag verkligen är frisk till skolavslutningen! herregud, skolavslutning. det är inte långt kvar! känns som om det var typ 2 månader sen vi började 8:an, på ett sätt är det väldigt skönt att få sommarlov, men endå vill man inte sluta, för dagen vi slutar nian kommer bara närmare och närmare... jag vill inte sluta 9:an! vi vet inte heller vad vi ska göra på skolavslutningen än, hoppas på nått kul med killarna.
jag har lite ångest över klänningen också! vet inte ifall jag ska ha tights under eller inte? om jag ska ha det måste jag ju köpa det, snart!
jaja, inlägg kommer kanske ikväll! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0