09-03-19

idag var det skola igen då. började med svenska, vi har börjat med fantasy nu. jag ska läsa korpens port eller nått sånt heter den, hoppas den är bra bara, nån som har läst den? sen hade vi engelska, vi fick reda på proven. jag fick MVG. 120 av 127, bra rebecka. tackar. sen var det SO, matte, spanska och läxgrupp. på läxgruppen städade jag mitt skåp, med sopborste och allt. så nu är det finfint. att det är. förresten så har dom delat in vår läxgrupp-grupp i två grupper. jävla glädjedödare är vad dom är. usch. dom är lärarna alltså. för er som inte fattar det innan.

tog 15.43 tåget hem, tåget var fullproppat som vanligt på torsdagar, så jag fick stå upp, lyssnade på moving on - sarah dawn finer. den är vääldigt bra och fin tycker jag! åt lite snabbt när jag kom hem.sen hade jag inget för mig, och jag orkade inte gå och sätta på tv:n ( kan misstolkas) så jag stickade på min vante. gud vad jag stickade. jag har bara lite kvar nu, sen är den också klar. fast jag måste göra tummarna och sen innertyg. men det börjar närma sig nu iallafall. fast den ena är större än den andra, haha. ikväll ska jag bara ta det lugnt. finns inget att göra när man inte har några läxor.
idag har det varit väldigt fint väder. vår nu faktiskt. äntligen säger jag bara! jag vill åka in till stan också, sugen på massa nya snygga vårkläder! det var ett tag sen nu. skor, jeans, tröjor, jacka, smycken, smink... ja det finns mycket jag vill ha.

är lite trött på min blogg. alltså inte trött på det sättet, utan jag vill göra om den lite, vill ha lite grönt i den känner jag. och så vill jag göra ny header, men det är victoria bäst på. att hon är.
nej, tillbaks till stickningen och vanten. den ska bli klar idag, har jag bestämt. precis nyss gjorde jag det. bestämde det alltså.
nu börjar det lukta mat, och nu ska jag sticka och lyssna på musik, pussen


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst på allt rebecka!

jag älskar dig <3

2009-03-19 @ 20:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0