aj min tå

schuule idag,väldigt kul faktiskt. eller ja, rasterna iallafall. först hade vi SO, och sen håltima. så vi gick hem till emelie , jag moa lina och emelie asså. vi fikade och skrattade, haha as kul va de! sen tillbaks och ha teknik, bild och fysik. moa och jag målade på varandra lite idag, men de va mest hon som målade på mig, jag kom inte åt 'na. och sen målaDe jesper, nicklas och johannorna på mig me. det va kul, haha!
när jag kom hem skulle jag försöka göra nått danstrick, hiphop, för jenna (asså på skoj) men jag misslyckades och slog i stortån i golvet. den är typ bruten. fan, haha.
nu har jag precis ätit, tacos. gött.
ikväll blir det att ta dt lugnt hemma med mys framför tv:n och så ska jag sitta här såklaart!
imorrn är det match mot ramunder 11.00
k o m  o  k o l l a !

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0