första mars

lång dag idag. gick upp halv 10, åt frukost och packade. sen åkte vi upp till samlingen , borta match mot vadstena.
riktigt jämn match, men i slutet drog vi ifrån, 27-21 blev det! :) så jävla gött!
sen åkte vi hem till hallen direkt, kollade på slutet av damlaget, dom vann också :)
sedan hem & packade för jag skulle till mamma , och sen ner till hallen igen , fast den här gången med syster , vi kollade på a-laget. dom förlorade, fast va endå asbra!

åt hos mormor&morfar gjorde vi efter, mamma jag jenna och madde :)
nu är jag hemma , lång söndag säger jag bara!
och jag är helt slut efter gårdagens och dagens träning/match!
inte kan man vila heller, nej för nu eller snart måste jag plugga på matten och sen sova ( visserligen är ju det samma sak som att vila). men sen är det en ny vecka igen, och denna gång med 2 prov! usch.

puss / r.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0