handboll

det var ett tag sen jag uppdaterade, men handbollen tar verkligen upp ALL min tid just nu!
i söndags var det match, måndags träning, tisdags match och igår träning. idag är min första lugna dag sen i fredags, jag är så himla trött hela tiden just nu alltså!
matchen i tisdags var mot RP. vi vann med 23-17. jätte bra match, och vi är så sjukt bra! bäst typ .
idag var det skola till halv 4, lång och jobbig dag. gick hem till emelie och hämtde en jacka, och sen hem .
ikväll ska jag inte göra något, förutom att göra pannkakor då, som jag redan ätit den här veckan (a)
kommer några bilder från veckan istället :)

mina måndags pannkakor


tisdagens outfit


tisdags efter matchen



love / r.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0