hela veckan i ett inlägg!

förlåt ännu en gång för den dåliga uppdateringen! skriver om nästan hela veckan nu istället. kortfattat. här kommer den:

måndags: prao 6.45 till 16.00, på skanska maskin i lkpg, pappas jobb. sen hem och direkt till träning som började 16.45 till 18.00 med p-94/95.

tisdags: uppdatering denna dag

onsdags: prao sen direkt till träning som var 16.00 till 17.30. stannade kvar med födelsedagsbarnet linda och moa, vi kollade på pojkar 94 /95:s match mot finspång som dom vann. efteråt var jag trött = ingen uppdatering

torsdags: prao vanliga tiden, sen träning 19.00 till 21.00 med f-92/93. dom spelar ju med vax, så det var ganska svårt första gången...

fredags/ igår: prao och sen träning 16.45 till 18.00 med p-94/95. efteråt gick jag och linda hem till mig och åt pizza, sen hem till moa. där kollade vi på let's dance, som magnus vann! välförtjänt tycker jag eftersom Laila har varit danslärare. vi var ute lite också, sen hem till moa igen. kollade på the hills have eyes, fast jag kollade inte, jag vågade inte. istället somnade jag, när jag vaknade gick jag hem. typ kvart över 1. <3

idag: vaknade runt halv 10 eller nått, gick upp och åt frukost. skulle egentligen kollat på p-94/95:s match men den va inställd... nu har jag packat , ska åka till mamma snart. ikväll ska jag va med mina 3 bästa , linda moa och emelie <3
vet inte riktigt vad vi ska göra än :)

de här inlägget handlar ganska mkt om handboll känner jag, men det är det enda jag gör, älskart.
jag vill åka in till stan med, måste handla vårkläder ju !!! imorrn är de match och sen måste jag börja plugga på fysikprovet.. nästa vecka kommer bli tråkig i skolan, inga killar!

OBS!!!
glöm inte att de är earth hour 20.30 till 21.30
stäng av allt som drar ström - lampor tv dator m.m... gör det för miljön!!!

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0