helgen

dags att uppdatera nu känner jag!
jag skrev ett i fredags, men då kom min syster in och jag var tvungen att stänga av hennes dator akut, så det var bara att stänga av ;)
i fredags skulle jag egentligen åkt på nån fest i mjölby, men jag orkade inte. tur att jag inte åkte för det var tydligen tråkigt , haha. så jag var hemma med mamma och vi kollade på let's dance och så ska det låta. det var mysigt.

på lördagmorgonen åkte jag in till kyrkans hus, och vi åkte till gransnäs, som ligger ca 7-8 mil härifrån. var där med konfirmationen lördag till söndag. jag förväntade mig inte att det skulle vara nått kul, men det dög ju iallafall. det var andra konfagrupper där, och en kille var sjuuukt snygg! haha dom skämde ut mig på kvällen ! "/
klockan 11 på kvällen var det mässa i kapellet, och det var as mysigt!
sen sov jag , moa och sam i ett rum, pratade läänge :)

idag vaknade jag av att haidi, vår ledare kom in och sjöng: godmorgon godmorgon, hör fåglar sjunga glatt gomorron gomorron i köööör! haha haha!
så vi gick upp och åt frukost , sen gjorde vi lite saker med gruppen :)
vi handbollstjejer som skulle åka tidigare gick och åt vid halv 12, och sedan åkte vi hemåt, eller mot hallen :)
spelade match mot ljungsbro, riktig hat-match var det! men vi vann, 20-11! sjukt skönt med 2 poäng :)
nu måste jag plugga lite hemkunskap och sen sängen :)

puss / r.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0